niedziela, 18 lipca 2010

Pierwszy weekend

Pierwszy weekend minal bardzo szybko. Z ciekawostek dowiedzialem sie, tuz przed weekendem, ze samotni mezczyzni nie beda wpuszczeni do niektorych centrow Handlowych w piatki, poniewaz dzien ten jest przewidziany dla rodzin. Mocno mnie to oburzylo! No nic co kraj to obyczaj, w Polsce chciano zamknac centra handlowe w niedziele, zeby ludziska mogly sie modlic w kosciolach, tutaj zakazuja facetom szlajania sie w piatki w centrach handlowych. W sobote bylem na bardzo dobrym tureckim jedzeniu, dosc tanim i bardzo smacznym.
Dzis przed praca, zostaly mi przeskanowane odciski palcow, tak wiec dopelnilem juz procedury dostania pobytu stalego, pare tygodni i bede mial ID i stempel w paszporcie. Cala procedura przebiegla dosc szybko, jest skomputeryzowana, ale pobrano wszelkie mozliwe odciski palcow - calych, opuszkow, calej dloni, z boku i po calosci. Tak wiec mam juz pelna kartoteke zalozona i Wielki Brat Czuwa :) Nadal nie mam dostepu do internetu, wiec nie mam czasu na rozpisywanie sie zbytnio.

2 komentarze:

  1. O Matko i Corko! Zawsze mowilam, ze Muzulmanie dziwni sa... A powiedz mi, bo bardzom ciekawa, jak wygladaja kobiety na ulicach? Wszystkie sa okutane w te chusty? A Europejki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest tak zle, Europejki nie chodza w chustach, jest swoboda w ubiorze, aczkolwiek sa w tym wzgledzie pewne zalecenia tj jak to opisalem troche pozniej

    OdpowiedzUsuń